Fraud Blocker

12 εξαιρετικές ιδέες περιεχομένου για social media posts

Θεματική εικόνα για ιδέες περιεχομένου για social media posts. Λάπτοπ γύρω από το οποίο υπάρχουν εικονίδια social media.

Στον αχανή κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι επιχειρήσεις αναζητούν συνεχώς νέους και έξυπνους τρόπους για να γοητεύσουν το κοινό τους και να ξεχωρίσουν από το πλήθος.

Η δημιουργία έξυπνου περιεχομένου για αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να αναβαθμίσει τη διαδικτυακή παρουσία μιας εταιρείας, να ενισχύσει τους δεσμούς και, τελικά, να προωθήσει, την επιχειρηματική επιτυχία.

Όμως, το να βρει κανείς έξυπνες ιδέες περιεχομένου για social media posts για το μάρκετινγκ επιχειρήσεων μπορεί να αποτελέσει πραγματική πρόκληση.

Γι’ αυτό, παρακάτω θα βρεις ορισμένες εξαιρετικές ιδέες περιεχομένου, προκειμένου να κάνεις τις αναρτήσεις σου στα social media πραγματικά καθηλωτικές!

Ας ξεκινήσουμε!

1. Ανέβασε infographics

Τα infographics είναι οπτικά συναρπαστικές αναπαραστάσεις πολύπλοκων πληροφοριών.

Συνδυάζουν δεδομένα, κείμενο και οπτικά στοιχεία, με στόχο να παρουσιάσουν δύσκολες ή σύνθετες πληροφορίες σε μια πιο εύπεπτη μορφή.

Δημιουργώντας και δημοσιεύοντας infographics που σχετίζονται με τον κλάδο ή τα προϊόντα της εταιρείας σου, μπορείς να γίνεις αυθεντία στον χώρο, διευρύνοντας όλο και περισσότερο το κοινό-στόχο.

2. Κάνε μια ερώτηση στο κοινό σου

Ένα από τα καλύτερα παραδείγματα για έξυπνο περιεχόμενο για τα social media της εταιρείας σου είναι να κάνεις ερωτήσεις στο κοινό σου.

Κάνε το κοινό σου να πάρει θέση, απευθύνοντάς του μια ερώτηση.

Για παράδειγμα, μπορείς να κάνεις ερωτήσεις όπως:

Τι είδους άρθρα θέλετε να δείτε στο blog μας στη συνέχεια;

Σας αρέσει το νέο μας προϊόν;

Πώς σας φαίνονται οι νέες εγκαταστάσεις μας;

Ποιο προϊόν μας θεωρείτε καλύτερο;

Τέτοιου είδους ερωτήσεις θα αυξήσουν την αλληλεπίδραση του κοινού με το brand σου, δίνοντας στον κόσμο μια διασκεδαστική ευκαιρία να «συνομιλήσει» με την εταιρεία που εμπιστεύεται.

Ερωτήσεις μπορείς, για παράδειγμα, να κάνεις σε Facebook ή Instagram posts, σε αναρτήσεις στο LinkedIn, σε Instagram stories με τη χρήση των αυτοκόλλητων ερωτήσεων (question stickers) κ.α.

3. Δημοσίευσε how-to videos

Ποιες άλλες δημιουργικές ιδέες περιεχομένου για social media υπάρχουν;

Μία τέτοια είναι η συστηματική δημοσίευση how-to videos, δηλαδή βίντεο που εξηγούν πώς κάποιος μπορεί να φτιάξει ή να κάνει κάτι, δίνοντας, έτσι, πρακτικές λύσεις στα προβλήματα του κοινού.

Για παράδειγμα, εάν είσαι ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου ή ενός ζαχαροπλαστείου, μπορείς να δημοσιεύεις στα social media βίντεο με λαχταριστές συνταγές, οι οποίες θα εξηγούνται και θα αναλύονται βήμα προς βήμα.

Νεαρή κοπέλα εφαρμόζει μια από τις πιο δημιουργικές ιδέες περιεχομένου για social media. Κάνει how-to βίντεο για μακιγιάζ.

Έτσι, θα καταφέρεις να δημιουργήσεις μια πιο ισχυρή σχέση με το κοινό σου και θα αυξήσεις την εμπιστοσύνη του προς την επιχείρησή σου, προσφέροντάς του συγκεκριμένες και πρακτικές λύσεις.

Οπότε, μη χάσεις την ευκαιρία να εντάξεις το συγκεκριμένο είδος περιεχομένου στη συνολική social media marketing στρατηγική σου.

Για περισσότερες σχετικές πληροφορίες αναφορικά με το τι είναι το social media marketing, μπορείς να διαβάσεις τον σχετικό οδηγό μας!

4. Πόσταρε memes ή GIFs

Ένας εξαιρετικός τρόπος να διασκεδάσει και να κερδίσει κοινό η επιχείρησή σου είναι το χιούμορ.

Και τι θα ήταν καλύτερο από social media posts με τη χρήση επίκαιρων memes (μιμίδια) και GIFs; Το χιούμορ και η σάτιρα της επικαιρότητας πάντα «πιάνουν» και εκτιμώνται από τον κόσμο, που θα δει αμέσως κάτι διαφορετικό και θα ξεχωρίσει το brand σου από τον ανταγωνισμό.

Η χρήση memes είναι σίγουρο ότι θα αυξήσει σε μεγάλο βαθμό το engagement. Επιπλέον, τα μιμίδια και τα GIFs συνήθως κοινοποιούνται πάρα πολύ από τον κόσμο, κάτι που σημαίνει ότι η ανάρτησή σου μπορεί να φτάσει σε πάρα πολλά ζευγάρια μάτια.

5. Δημοσίευσε μαρτυρίες ικανοποιημένων πελατών

Μια από τις πιο έξυπνες και αποτελεσματικές ιδέες περιεχομένου για social media posts για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις είναι να αξιοποιήσεις τα καλά λόγια που λένε άλλοι για το brand σου.

Οι ευχαριστημένοι πελάτες σου είναι οι πιο κατάλληλοι άνθρωποι να μιλήσουν και να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου. Ούτως ή άλλως, το να μιλάς εσύ ο ίδιος για τα προϊόντα που πουλάς έχει καταντήσει κάπως… βαρετό.

Μοιράσου, λοιπόν, μια μαρτυρία κάποιου πελάτη που έμεινε ικανοποιημένος από τη χρήση ενός προϊόντος σου, πάρε του μια πολύ σύντομη συνέντευξη όπου θα εξηγεί τη θετική εμπειρία του για να ενισχύσεις την αυθεντία του brand και να αυξήσεις την εμπιστοσύνη του κοινού σου.

6. «Τρέξε» διαγωνισμούς

Ποιος άνθρωπος δεν αγαπάει τα πράγματα που προσφέρονται δωρεάν;

Κανείς!

Γι’ αυτό, μια εξαιρετική ιδέα για έξυπνο περιεχόμενο στα social media είναι και η πραγματοποίηση διαγωνισμών.

Γυναίκα κάνει βίντεο όπου ενημερώνει τους followers ότι κάνει διαγωνισμό για καλλυντικά.

Οι διαγωνισμοί θα βοηθήσουν την επιχείρησή σου να:

  • αυξήσει γρήγορα τον αριθμό των followers της,
  • δημιουργήσει ισχυρότερους δεσμούς με το κοινό,
  • συγκρεντρώσει πολύτιμες πληροφορίες για το κοινό που μπορεί να αξιοποιηθεί για τη συνολική marketing στρατηγική κ.α.

Αν σε ενδιαφέρει αυτή η ιδέα, μη χάσεις την ευκαιρία να διαβάσεις στον σχετικό οδηγό μας πώς να κάνεις διαγωνισμό στο Facebook!

7. Πρόβαλε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες, γνωστό ως user-generated content (UGC), είναι μια ακόμα πολύ έξυπνη λύση για τις αναρτήσεις της επιχείρησής σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι άνθρωποι που παρακολουθούν το brand σου είναι πολύ πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο UGC που θα δημοσιεύσεις, καθώς πάντα ο κόσμος προτιμά την αυθεντικότητα.

Και, ταυτόχρονα, αποτελεί και μια δωρεάν διαφήμιση, για την οποία δε χρειάζεται να ξοδέψεις τίποτα ως brand.

Το UGC περιεχόμενο αποτελεί μια πολύ δημοφιλή τεχνική προώθησης ειδικά στο Instagram, με τα brands να κάνουν συχνά reposts των stories που δημοσιεύουν οι χρήστες.

Παρεμπιπτόντως, ανακάλυψε εδώ ορισμένα πρακτικά tips για μεγαλύτερη απήχηση στο Instagram και ενίσχυσε την παρουσία σου στο συγκεκριμένο μέσο!

8. Μοιράσου την κουλτούρα της εταιρείας σου

Φρόντισε να αναδείξεις την κουλτούρα της εταιρείας σου, δημοσιεύοντας ένα σχετικό άρθρο, μια εικόνα ή ένα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ένα στιγμιότυπο μιας εργάσιμης ημέρας (π.χ. ανάδειξη συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων), μια φράση που αποτυπώνει πλήρως την εταιρική φιλοσοφία, ένα βίντεο για το πώς αντιλαμβάνονται οι ίδιοι οι εργαζόμενοι την εταιρική κουλτούρα αποτελούν όλες πολύ έξυπνες ιδέες περιεχομένου.

Αυτό μπορεί εύκολα να γίνει σε πολλά διαφορετικά social media, αλλά, κυριότερα, στο κανάλι σου στο YouTube.

Και μιας και αναφερθήκαμε στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, να σου πούμε πως αν θέλεις να μάθεις πώς να βάζεις διαφήμιση στο YouTube, τότε δεν έχεις παρά να ρίξεις μια ματιά στο σχετικό άρθρο μας!

9. Κάνε ένα Ask Me Anything (AMA)

Το Ask Me Anything (AMA) είναι ουσιαστικά μια «συνεδρία» ερωτήσεων που μπορεί να κάνει το κοινό για την εταιρεία σου.

Έτσι, έχεις την ευκαιρία να εκπαιδεύσεις το κοινό σου αλλά και να συνεργαστείς μαζί του, να του δώσεις πληροφορίες που μπορεί να ψάχνει, να κάνεις πιο χαλαρή «κουβέντα» μαζί του κ.α.

Τα AMA είναι μια καλή ευκαιρία να δείξεις το ανθρώπινο πρόσωπο του brand σου και να δημιουργήσεις μια βαθύτερη σχέση με τον κόσμο που σε παρακολουθεί.

10. Απάντησε στο κοινό σου

Τα social media ενθαρρύνουν τη συνομιλία και την αλληλεπίδραση, κάτι που σημαίνει ότι τα brands πρέπει να είναι πάντα πρόθυμα να απαντούν στους followers τους (και όχι μόνο).

Γυναίκα κρατάει το κινητό της και ετοιμάζεται να πατήσει κάποιο από τα εικονίδια των social media που υπάρχουν στην οθόνη.

Το να αφιερώνει, λοιπόν, μια επιχείρηση χρόνο στο να απαντήσει ή να εξηγήσει κάτι σε κάποιον υφιστάμενο ή δυνητικό πελάτη δείχνει ότι ενδιαφέρεται πραγματικά για το κοινό της.

Είτε πρόκειται για ένα θετικό σχόλιο ή έπαινο, είτε για μια ανησυχία, ένα πρόβλημα κ.λπ., ένα brand θα αξιολογηθεί αρκετά θετικά από την προθυμία του να απαντήσει.

11. Δημοσίευσε στιγμές από τα παρασκήνια

Οι στιγμές από τα παρασκήνια (behind the scenes) είναι ένα στοιχείο που μπορεί μια επιχείρηση να εκμεταλλευτεί για να δείξει την πιο διασκεδαστική πλευρά της.

Στιγμιότυπα με τις αυθόρμητες αντιδράσεις των εργαζομένων της επιχείρησής σου θα δώσουν την ευκαιρία για μια «παρασκηνιακή» ματιά στο κοινό και θα ενισχύσει την αίσθηση της αυθεντικότητας, κάνοντας τους θεατές να νιώθουν σαν να είναι κομμάτι της εταιρείας.

Είτε, λοιπόν, πρόκειται για ένα εταιρικό πάρτι, είτε για μια εξωτερική δουλειά, είτε για μια απλή, συνηθισμένη εργάσιμη ημέρα, τα παρασκήνια μπορούν να αποτελέσουν ένα από τα πιο δημιουργικά παραδείγματα για τα social media posts της εταιρείας σου.

12. Μοιράσου ένα κατόρθωμα

Το να πετύχει μια εταιρεία έναν στόχο ή ένα σπουδαίο κατόρθωμα είναι σίγουρα κάτι σημαντικό.

Το να το προβάλει και να το μοιραστεί με το κοινό της, όμως, είναι ακόμα καλύτερο.

Η εταιρεία συμπλήρωσε 10 χρόνια από την ίδρυσή της; Πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων; Μήπως διακρίθηκε σε κάποια επίσημη βράβευση του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται;

Ό,τι κι αν είναι αυτό που κατόρθωσε η επιχείρησή σου, καλό είναι να το μοιραστείς με τους followers σου στα social media, τόσο για να τους ενημερώσεις για κάτι σημαντικό, όσο και για να χτίσεις έναν βαθύτερο δεσμό μαζί τους και να ενισχύσεις το κύρος του brand.

Ιδέες περιεχομένου για social media posts – Επίλογος

Είδαμε, λοιπόν, κάποιες από τις καλύτερες ιδέες περιεχομένου για social media posts που μπορείς να εφαρμόσεις, προκειμένου να εκτοξεύσεις τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις της.

Οι επιλογές είναι πολλές, δημιουργικές και αποτελεσματικές, οπότε εξέτασέ τες προσεκτικά και ξεκίνα να εφαρμόζεις αυτές που ταιριάζουν καλύτερα στο brand σου.

Βρες στο koalla τους καλύτερους freelancers για μια απόλυτα επαγγελματική διαχείριση των social media της επιχείρησής σου και την αναβάθμιση της ψηφιακής παρουσίας της!

07/07/2023