Fraud Blocker

Πώς βάζω διαφήμιση στο YouTube;

Νεαρή κοπέλα με laptop στα πόδια και κόκκινο φόντο κάνει με το χέρι της like. Concept για το πώς βάζω διαφήμιση στο YouTube.

Όλο και περισσότερος κόσμος προτιμά να κάνει τις αγορές του μέσω Internet παρά με τη φυσική του παρουσία στα καταστήματα. Αυτό έχει ως επακόλουθο, οι επιχειρήσεις, να ρίχνουν όλο και μεγαλύτερο budget στη διαδικτυακή διαφήμιση.

Ένα κομμάτι του digital marketing είναι η διαφήμιση μέσω βίντεο και η καλύτερη πλατφόρμα δεν είναι άλλη από το YouTube.

Αν αναρωτιέσαι, λοιπόν, πώς μπορώ να βάλω διαφήμιση στο YouTube συνέχισε να διαβάζεις.

Τι είναι η χορηγούμενη διαφήμιση στο YouTube;

Η χορηγούμενη διαφήμιση στο YouTube έχει ακριβώς τον ίδιο στόχο με τη χορηγούμενη διαφήμιση στα social media. Μέσω αυτής, έχεις τη δυνατότητα να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, να ανεβάσεις το ποσοστό της επισκεψιμότητας στο website σου και να προσεγγίσεις νέους πελάτες.

Η διαφήμιση μέσω βίντεο στο YouTube είναι μια αποτελεσματική στρατηγική marketing. Σκέψου μόνο ότι πάνω από 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο κάνουν χρήση του YouTube σε καθημερινή βάση!

Επιπλέον, καθώς οι ρυθμίσεις και η δημιουργία των διαφημιστικών καμπανιών πραγματοποιούνται μέσα από τη διαφημιστική πλατφόρμα της Google Ads, έχεις ένα ακόμα πλεονέκτημα.

Ποιο είναι το κόστος διαφήμισης στο ΥouTube

Ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους που πολλές επιχειρήσεις προτιμούν τη διαφήμιση μέσω YοuTube είναι γιατί το κόστος είναι διαχειρίσιμο.

Εσύ, ως διαφημιζόμενος, θα χρεωθείς μόνο όταν οι χρήστες αλληλεπιδράσουν με τη διαφημιστική σου καμπάνια.

Δηλαδή, η χρέωση θα ξεκινήσει από τη στιγμή που ένας χρήστης επιλέξει να κάνει μια ενέργεια ή δει τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα από το διαφημιστικό βίντεο.

Αυτό σε συμφέρει πολύ, καθώς ο χρήστης που θα αλληλεπιδράσει με τη διαφημιστική σου καμπάνια ενδιαφέρεται για το προϊόν ή τις υπηρεσίες που πουλάς, και έτσι είναι πιο πιθανό να γίνει πελάτης σου. Επιπλέον, το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα με τη στρατηγική προβολής και το είδος της διαφήμισης που θα επιλέξεις.

Είδη διαφήμισης στο YouTube

Ας δούμε ποια είναι τα διάφορα είδη διαφήμισης Youtube!

Άνδρας αναζητά κάτι στο YouTube από το κινητό του, ενώ πάνω από το κινητό υπάρχουν εικονίδια - αντιδράσεις των social media.

Διαφημίσεις TrueView

Οι διαφημίσεις TrueView προτιμώνται περισσότερο, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα είδη, καθώς είναι πιο ευέλικτες για τους χρήστες του YouTube, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να παραβλέψουν το διαφημιστικό βίντεο (skip ad).

Εσύ, ως διαφημιζόμενος, θα πληρώσεις μόνο όταν ένας χρήστης παρακολουθήσει τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα της διαφήμισης.

Υπάρχουν τρεις κατηγορίες διαφημίσεων TrueView και είναι οι In-stream, In-display και In-search.

  • Οι In-stream προβάλλονται πριν την έναρξη του βίντεο και δίνουν τη δυνατότητα στον χρήστη να κάνει skip.
  • Οι In-display προβάλλονται στην κεντρική σελίδα του YouTube και στη λίστα των προτεινόμενων βίντεο.
  • Οι In-search προβάλλονται στον χρήστη μόνο μετά την αναζήτηση συγκεκριμένων keywords.

Διαφημίσεις βίντεο χωρίς δυνατότητα παράβλεψης

Το είδος αυτό δε χρειάζεται ιδιαίτερη επεξήγηση. Ο χρήστης δεν μπορεί να παραλείψει τη διαφήμιση, η διάρκεια της είναι 10 – 20 δευτερόλεπτα και η χρέωση γίνεται ανά 1000 προβολές (CPM – Cost Per Mille). Προβάλλονται πριν την έναρξη και κατά τη διάρκεια του βίντεο.

Διαφημίσεις βίντεο με δυνατότητα παράβλεψης

Οι διαφημίσεις βίντεο με δυνατότητα παράβλεψης προβάλλονται πριν την έναρξη και κατά τη διάρκεια του video. O χρήστης μπορεί να κάνει skip ad, αφού δει 5 δευτερόλεπτα. Προτείνεται σε επιχειρήσεις που βρίσκονται σε περίοδο εκπτώσεων ή προσφορών.

Διαφημίσεις βίντεο bumper

Οι διαφημίσεις βίντεο bumper δεν μπορούν να παραληφθούν, απευθύνονται περισσότερα σε επαγγελματίες του marketing και διατίθενται από το Google Ads.

Κοινό διαφήμισης στο YouTube – Επιλογές στόχευσης

Για την αποτελεσματική προώθηση του βίντεο στο YouTube, σου προτείνουμε να συνδέσεις τις καμπάνιες σου με τα Google Ads και να κάνεις μια στοχευμένη έρευνα γύρω από τις παραμέτρους της διαφημιστικής καμπάνιας.

Σε περίπτωση που δεν έχεις την απαιτούμενη εξοικείωση, καλό θα ήταν να απευθυνθείς σε ένα marketing agency, το οποίο θα μπορέσει να σε καθοδηγήσει και να χτίσει την καμπάνια σου, ώστε να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Το πιο σημαντικό κομμάτι, καθώς χτίζεις την καμπάνια σου, είναι το κοινό. Θα πρέπει να ξέρεις σε ποιους απευθύνεσαι.

Η ηλικία, το φύλο, ο τόπος, οι δραστηριότητες των χρηστών, όλα αυτά θα πρέπει να τα έχεις ξεδιαλύνει, προτού ξεκινήσεις την καμπάνια. Αν απευθύνεσαι σε διαφορετικές ομάδες χρηστών, τότε σκέψου το ενδεχόμενο να δημιουργήσεις πολλαπλές καμπάνιες.

Πώς βάζω διαφήμιση στο YouTube – Βήματα

Πάμε να δούμε τα βήματα και να απαντήσουμε στο ερώτημα σου «πώς βάζω διαφήμιση στο YouTube».

Κινητό, που είναι συνδεδεμένο στο ΥοuTube, βρίσκεται πάνω σε ξύλινη επιφάνεια γραφείου, δίπλα σε laptop και μπλε ακουστικά.

Καταρχάς, δημιούργησε το δικό σου κανάλι στο YouTube και ανέβασε το βίντεο σου.

Πέρα από την προώθηση της επιχείρησής σου, το YouTube είναι μια πλατφόρμα που μπορείς να βγάλεις έξτρα χρήματα. Για περισσότερες πληροφορίες διάβασε το άρθρο μας πώς να βγάλεις χρήματα στο YouTube.

Στη συνέχεια, συνδέσου με το Google Ads και επίλεξε “Νέα Καμπάνια”. Εδώ, θα πρέπει να επιλέξεις τον στόχο της καμπάνιας σου.

Το Google Ads θα σου προτείνει τους ακόλουθους:

  • Πωλήσεις
  • Δυνητικοί πελάτες
  • Επισκεψιμότητα ιστότοπου
  • Μελέτη στοιχείων προϊόντων και επωνυμιών
  • Αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και προσέγγιση χρηστών
  • Προώθηση εφαρμογών
  • Δημιουργήστε μια καμπάνια χωρίς την καθοδήγηση στόχου

Μην ξεχάσεις να επιλέξεις βίντεο!

Έπειτα, θα πρέπει να επιλέξεις το είδος της διαφήμισης που επιθυμείς και αμέσως μετά, τις παραμέτρους της καμπάνιας, οι οποίες είναι:

  • Στρατηγική προσφοράς (CPM)
  • Προϋπολογισμός (Το budget, δηλαδή, της διαφήμισης ανά ημέρα ή συνολικά. Ακόμα, μπορείς να επιλέξεις συγκεκριμένες ημερομηνίες που θες να προβάλλεται η διαφήμιση.)
  • Κοινό (ηλικιακές ομάδες, φύλο κ.ά.)
  • Τοποθεσία (Ελλάδα, Ευρώπη γενικά κ.ά.)
  • Διάρκεια
  • Εξαιρέσεις περιεχομένου

Στις εξαιρέσεις περιεχομένου θα έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε τρεις επιλογές: Διευρυμένο απόθεμα, Βασικό Απόθεμα και Περιορισμένο απόθεμα.

Εδώ επιλέγεις που δε θέλεις να εμφανίζεται η διαφήμισή σου. Για παράδειγμα, σε κάποιες κατηγορίες ιστότοπων ή βίντεο που ενεργούν αρνητικά για την επωνυμία σου.

Το τελευταίο βήμα που έχεις να κάνεις είναι να κάνεις copy το url του βίντεο που θες να βάλεις στη διαφήμιση, να το συμπληρώσεις στο αντίστοιχο πεδίο και να πατήσεις αποθήκευση.

Αφού περάσει από τον ποιοτικό έλεγχο της Google, τότε θα ξεκινήσει να προβάλλεται η διαφήμισή σου!

Κλείνοντας

Ελπίζουμε να βρήκες το άρθρο μας χρήσιμο και να σου δώσαμε τις γνώσεις που χρειαζόσουν σχετικά με τη διαφήμιση στο YouTube.

Χρειάζεσαι βοήθεια με την τελική μορφή των βίντεο για το YouTube;

Στο koalla θα βρεις freelancers για επεξεργασία βίντεο, οι οποίοι θα σε βοηθήσουν να κάνεις την επιχείρησή σου να ξεχωρίσει.

Μη διστάσεις να μοιραστείς το άρθρο με όσους μπορεί να θέλουν να μάθουν πώς βάζουμε διαφήμιση στο YouTube!

22/07/2022