Fraud Blocker

Google My Business: Τι είναι & γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σου;

Θεματική εικόνα για το τι είναι το Google My Business. Οθόνη κινητού όπου εμφανίζεται η εφαρμογή του Google My Business.

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η ισχυρή διαδικτυακή παρουσία είναι ζωτικής σημασίας για τις σύγχρονες επιχειρήσεις κάθε μεγέθους.

Το Google My Business (GMB), που πλέον λέγεται Google Business Profile, είναι ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει αφάνταστα τη δική σου εταιρεία.

Χωρίς πολλά λόγια, πάμε να δούμε τα πάντα για το Google My Business: τι είναι, πώς κάνεις προφίλ αλλά και γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σου;

Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν!

Τι είναι το Google My Business;

Πριν απ’ όλα, ας δούμε τι είναι το Google My Business.

Πρόκειται για ένα δωρεάν διαδικτυακό εργαλείο που παρέχεται από την Google και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν και να διαχειρίζονται την online παρουσία τους στις αναζητήσεις (google search) αλλά και στους χάρτες (google maps) της δημοφιλέστερης μηχανής αναζήτησης.

Χρησιμεύει ως μια ψηφιακή βιτρίνα που παρέχει στο δυνητικό σου κοινό βασικές πληροφορίες για την επιχείρησή σου, όπως την επωνυμία, τις ώρες λειτουργίας, τη διεύθυνση, το τηλέφωνο επικοινωνίας, τον ιστότοπο κ.α.

Με άλλα λόγια, είναι ένας διαδικτυακός κατάλογος επιχειρήσεων, σχεδιασμένος για να διευκολύνει την προβολή τους στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Τα βασικότερα στοιχεία καταχώρισης στο Google My Business

Πάμε τώρα να δούμε ποια είναι τα βασικά στοιχεία μιας καταχώρισης στο Google My Business:

  1. Γενικές πληροφορίες επιχείρησης (επωνυμία, κλάδος επιχείρησης, αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση, ιστοσελίδα)
  1. Φωτογραφίες και βίντεο (των χώρων της επιχείρησης, των προϊόντων ή των υπηρεσιών κ.λπ.)
  1. Κριτικές πελατών (στις οποίες καλό είναι κάθε επιχείρηση να απαντά)
  1. Αναρτήσεις (στις οποίες μπορείς να μοιραστείς ενημερώσεις, προωθητικές ενέργειες, εκδηλώσεις και άλλες σημαντικές πληροφορίες)
  1. Ερωτοαπαντήσεις (οι χρήστες μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις για να τις απαντήσει το brand)

Πώς βάζω την επιχείρησή μου στο Google My Business (και στο Google Maps) – Βήμα προς βήμα

Το επόμενο ερώτημα που (είναι λογικό να) σε απασχολεί είναι πιθανότατα το πώς βάζω την επιχείρησή μου στο Google My Business και στο Google Maps.

Τρία άτομα κρατούν κινητά έχοντας ανοίξει την εφαρμογή του Google Maps.

Η δημιουργία ενός Google My Business προφίλ είναι μια διαδικασία αρκετά απλή, με τα βήματα που απαιτούνται να είναι:

1. Συνδέσου ή δημιούργησε έναν λογαριασμό Google

Συνδέσου στον Google λογαριασμό σου ή δημιούργησε έναν, αν δεν έχεις.

Να θυμάσαι ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα χρησιμοποιήσεις θα πρέπει να συνδέεται με την επιχείρησή σου.

Άρα, δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις ένα προσωπικό e-mail.

2. Μπες στην ιστοσελίδα του Google My Business

Στο σημείο αυτό, θα πρέπει να επισκεφτείς την ιστοσελίδα του Google My Business: google.com/business/.

3. Συμπλήρωσε το όνομα της επιχείρησής σου

Συμπλήρωσε την επωνυμία της επιχείρησής σου.

Η Google ενδέχεται να σου προτείνει υπάρχουσες επιχειρήσεις με παρόμοια ονόματα για να αποφύγει την αντιγραφή.

4. Επίλεξε ή πρόσθεσε την τοποθεσία της επιχείρησής σου

Εάν υπάρχει μια φυσική τοποθεσία όπου μπορούν οι πελάτες να επισκεφτούν την επιχείρησή σου, πρόσθεσέ την επακριβώς.

Βάλε, δηλαδή, την ακριβή διεύθυνση του φυσικού σου καταστήματος.

Εάν δραστηριοποιείσαι μόνο διαδικτυακά και παραδίδεις τα προϊόντα στους πελάτες σου χωρίς να έχεις φυσικό κατάστημα, επίλεξε το “Παραδίδω αγαθά και υπηρεσίες στους πελάτες μου”.

5. Καθόρισε την περιοχή εξυπηρέτησης

Εάν η επιχείρησή σου εξυπηρετεί πελάτες σε συγκεκριμένες περιοχές, μπορείς να καθορίσεις την περιοχή εξυπηρέτησής σου.

Μπορείς είτε να εισαγάγεις συγκεκριμένες πόλεις ή περιοχές είτε να επιλέξεις μια ακτίνα γύρω από την τοποθεσία σου.

6. Πρόσθεσε στοιχεία επικοινωνίας

Συμπλήρωσε τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησής σου και την ιστοσελίδα της.

Βεβαιώσου ότι οι συγκεκριμένες πληροφορίες είναι σωστές και ακριβείς, καθώς είναι εξαιρετικά σημαντικές για να σε βρίσκουν οι πελάτες σου.

Αν δεν έχεις ιστοσελίδα, ψάξε στο koalla τον κατάλληλο freelancer που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας σου με χαμηλό κόστος!

7. Επίλεξε τον κλάδο σου

Επίλεξε τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρησή σου, ώστε να βοηθήσεις την Google να κατανοήσει καλύτερα με τι ασχολείται.

8. Κάνε επαλήθευση

Η Google θα σου ζητήσει να επαληθεύσεις τα στοιχεία της επιχείρησής σου για να διασφαλιστεί η ακρίβεια των πληροφοριών.

Οι μέθοδοι επαλήθευσης μπορεί να περιλαμβάνουν τη λήψη μιας κάρτας με έναν κωδικό επαλήθευσης, μια κλήση ή επαλήθευση μέσω e-mail, ανάλογα με την τοποθεσία και τον τύπο της επιχείρησής σου.

9. Βελτιστοποίησε την καταχώρισή σου

Η καταχώρισή σου στο Google My Business (Google My Business listing) είναι σχεδόν έτοιμη.

Μετά από την επαλήθευση των στοιχείων, λοιπόν, μπορείς να βελτιστοποιήσεις την καταχώριση που μόλις έκανες.

Πιο συγκεκριμένα, μπορείς να αρχίσεις να προσθέτεις φωτογραφίες ή βίντεο ή να κάνεις αναρτήσεις με ενημερώσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου κ.α.

Google My Business; Τι οφέλη έχει για την επιχείρησή σου;

Κινητό που προσπαθεί να μπει στην εφαρμογή του Google Maps (χάρτες Google).

Μέχρι στιγμής, έχουμε δει τα σημαντικότερα πράγματα για το Google My Business: τι είναι και πώς καταχωρείς την επιχείρησή σου.

Τώρα, όμως, έχει έρθει η ώρα να δούμε μαζί τα σπουδαιότερα οφέλη που μπορεί να προσφέρει το GMB στην επιχείρησή σου!

1. Σε βρίσκει ευκολότερα το κοινό σου

Οι καταχωρίσεις GMB εμφανίζονται σε περίοπτη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google αλλά και στους Χάρτες Google, κάθε φορά που οι χρήστες αναζητούν σχετικές επιχειρήσεις ή υπηρεσίες στην περιοχή τους.

Η ύπαρξη ενός καλά βελτιστοποιημένου προφίλ GMB διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σου θα εντοπιστεί ευκολότερα από πιθανούς πελάτες.

2. Θα αυξηθεί η εμπιστοσύνη του κοινού σου

Ένα πλήρες και ακριβές προφίλ GMB – που θα συμπεριλαμβάνει κριτικές πελατών, εικόνες και βίντεο υψηλής ποιότητας κ.α. – δημιουργεί εμπιστοσύνη στους δυνητικούς πελάτες.

Οι θετικές κριτικές (και οι απαντήσεις σε αυτές αλλά και στις αρνητικές) και η επαγγελματική εμφάνιση μπορούν να ενθαρρύνουν τους χρήστες να επιλέξουν την επιχείρησή σου έναντι των ανταγωνιστών.

3. Μπορείς να αποκτήσεις πολύτιμες πληροφορίες

Το Google My Business παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την καταχώριση που έκανες.

Μπορείς να παρακολουθείς πόσοι άνθρωποι έχουν δει το προφίλ σου, πόσοι έχουν καλέσει την επιχείρησή σου, πόσοι έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό σου και έχουν ζητήσει οδηγίες για την τοποθεσία σου.

Αυτές οι πληροφορίες σε βοηθούν να λαμβάνεις αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτίωση της διαδικτυακής σου παρουσίας.

4. Βοηθάει το τοπικό SEO (local SEO)

Ένα καλό και επαγγελματικό προφίλ GMB αποτελεί κρίσιμο στοιχείο της τοπικής βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (local SEO).

Μπορεί να ενισχύσει την κατάταξή σου στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης, διευκολύνοντας τους πελάτες της περιοχής να σε βρουν και να σε επιλέξουν.

Με την ευκαιρία, ανακάλυψε πώς βρίσκεις λέξεις-κλειδιά για σωστό SEO διαβάζοντας το σχετικό άρθρο μας!

Επίσης, για να ανεβάσεις την ιστοσελίδα σου ψηλότερα στις θέσεις κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, βρες στο koalla κορυφαίας ποιότητας υπηρεσίες SEO!

5. Θα βελτιώσεις τη φήμη σου

Ένα ακόμα σπουδαίο όφελος μιας GMB καταχώρισης είναι και η βελτίωση της φήμης του brand σου.

Και ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης για αυτό θα έχουν οι θετικές κριτικές που θα αφήνουν οι πελάτες σου στο προφίλ σου.

Κατ’ αρχάς, είναι πολύ πιθανότερο κάποιος να προτιμήσει την επιχείρησή σου εάν βλέπει στην καταχώρισή σου όλες τις καλές κριτικές που έχουν κάνει για σένα προηγούμενοι ευχαριστημένοι πελάτες.

Επιπλέον, μπορείς να αξιοποιήσεις όλες τις θετικές κριτικές και αξιολογήσεις και να τις μετατρέψεις σε ένα καλό εργαλείο marketing.

Είναι πολλές οι φορές που μεγάλα brands έχουν δημοσιεύσει κριτικές και αξιολογήσεις για να αναδείξουν το πόσο αξιόπιστα είναι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους!

Google My Business, τι είναι & γιατί είναι σημαντικό – Επίλογος

Μετά την ανάγνωση του παραπάνω άρθρου, γνωρίζεις όλα όσα χρειάζεται για το Google My Business: τι είναι, πώς να δημιουργήσεις ένα προφίλ αλλά και γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σου.

Φρόντισε, λοιπόν, να το αξιοποιήσεις όπως πρέπει και βελτίωσε την ψηφιακή παρουσία του brand σου!

Για να βελτιώσεις ακόμα περισσότερο την online παρουσία της επιχείρησής σου, βρες στο koalla τις καλύτερες υπηρεσίες digital marketing!

15/12/2023