Blog : Η χρησιμότητά του σε μία online επιχείρηση

Η χρησιμότητα του blog για μια επιχείρηση

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ψάχνουν διαρκώς τρόπους για να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους, αλλά και να προσελκύουν καθημερινά νέους πελάτες. Η παρουσία της επιχείρησης στο ψηφιακό κόσμο είναι ένα πρώτο βήμα στη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό. Το δεύτερο βήμα είναι η δημιουργία ενός blog. Εάν αναρωτιέσαι γιατί είναι χρήσιμο το blogging για την επιχείρησή σου, συνέχισε το διάβασμα του κειμένου.

Το blogging, ξεκίνησε ως ένα μέσο για το διαμοιρασμό προσωπικών σκέψεων και απόψεων. Ωστόσο, πλέον πολλές εταιρείες το χρησιμοποιούν για να προβληθούν περισσότερο. Στην πραγματικότητα, αποτελεί μια μέθοδος Content Marketing. Με την δημιουργία κειμένων που σχετίζονται με την επιχείρηση ενημερώνονται οι καταναλωτές και προωθούνται νέες ενέργειες της εταιρείας. Στην πραγματικότητα, ο άμεσος στόχος του blogging δεν είναι η πώληση προϊόντων αλλά η αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου σου.

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ SEO ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥ ESHOP

βελτίωση SEO

Ο κυριότερος λόγος που πρέπει να έχεις blog είναι το SEO. Σε περίπτωση που θες να μάθεις περισσότερα για το SEO και τη σημασία που έχει στην προώθηση της online επιχείρησής σου μπορείς να διαβάσεις το σχετικό άρθρο που έχουμε ετοιμάσει για εσένα. Όταν γράφεις συχνά κείμενα στο blog βελτιώνεται ταυτόχρονα το SEO της επιχείρησης που έχεις.

Ο ιστότοπός σου ανεβαίνει στην κατάταξη της Google καθώς χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά ανεβαίνει κατακόρυφα και η αύξηση της επισκεψιμότητας της εταιρείας σου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι χρήστες του διαδικτύου να σε εντοπίζουν πολύ πιο εύκολα στο αχανές διαδικτυακό τοπίο. Επιπλέον, το blogging είναι υπεύθυνο για την βελτίωση της σχέσης σου με τους πελάτες. Με τα blog posts, κερδίζεις εύκολα την εμπιστοσύνη των πελατών σου και εντοπίζεις πιθανές αντιδράσεις στις διάφορες κινήσεις που μπορείς να κάνεις στην επιχείρησή σου.

Επιπλέον, με το blogging, μπορείς να μοιραστείς τις γνώσεις σου με τους επισκέπτες/πελάτες σου. Εάν για παράδειγμα, ασχολείσαι με την πώληση καλλυντικών, σκέψου πόσους επισκέπτες θα συγκεντρώσεις, κάνοντας μια ανάρτηση με συμβουλές βραδινού μακιγιάζ. Με ένα καλογραμμένο κείμενο, θα ωθήσεις τους επισκέπτες να μπουν στο e-shop σου και να αγοράσουν τα σχετικά προϊόντα. Συνεχίζοντας να παρέχεις πολύτιμες συμβουλές, θα προσελκύεις ολοένα και περισσότερο κοινό.

Με άλλα λόγια, θα δημιουργήσεις μία εύχρηστη πηγή γνώσης για τους πελάτες σου και ταυτόχρονα θα μπορείς να προωθήσεις το προϊόν σου. Τέτοιες κινήσεις, έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν αυτόματα την αξιοπιστία του e-shop σου.

Έπειτα, μέσα από ένα blog, μπορείς να αναδείξεις την προσωπικότητα της online επιχείρησής σου. Είναι χρήσιμο, να δώσεις και στους υπαλλήλους σου την δυνατότητα να γράφουν σε αυτό. Οι καταναλωτές, αρκετές φορές προτιμούν να αγοράσουν κάτι από μια επιχείρηση που γνωρίζουν τους εργαζόμενους της και τις προσωπικές τους σκέψεις. Επίσης, μέσα από το blog η αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες ενισχύεται άμεσα.

Μην ξεχνάς ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να απαντάς σε όλα τα σχόλια και να δίνεις τις απαραίτητες συμβουλές στους επισκέπτες του ιστολόγιού σου. Τα σχόλια των χρηστών μπορούν να σε βοηθήσουν περισσότερο απ΄όσο πιστεύεις. Δεν είναι καθόλου απίθανο, κάποιο από αυτά, να σε εμπνεύσει για το επόμενο άρθρο που θα γράψεις ή να σε καθοδηγήσει στην επόμενη επιχειρηματική σου κίνηση.

BLOGGING και MARKETING

Προώθηση στα social media & blogging
Social media & blogging

Η αυξημένη επισκεψιμότητα του blog μπορεί να σε βοηθήσει και στις διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρείας. Μία από τις προωθητικές ενέργειες που προτιμούν πολλές επιχειρήσεις είναι το Social Media Marketing. Γι΄αυτό το λόγο, φρόντισε να μοιράζεσαι κάθε ανάρτηση του blog που θα φτιάξεις σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησής σου. Θυμήσου πως για να αποκτήσουν τα κείμενα σου μεγαλύτερο ακροατήριο, θα πρέπει να έχουν ποιοτικό, πρωτότυπο και χρήσιμο περιεχόμενο.

Εάν τα blog posts σου είναι χρήσιμα και έγκυρα, τότε ενδεχομένως να υπάρξουν πολλές αναδημοσιεύσεις και από άλλους χρήστες. Πολύ σύντομα, θα διαπιστώσεις ότι το blog σου θα αρχίσει να προβάλλεται σε μία ευρύτερη ομάδα υποψήφιων πελατών που θα αυξάνεται διαρκώς όσο αυξάνεται και η ενημέρωση του ιστολόγιου της επιχείρησής σου. Εσύ το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να προσθέσεις στο blog τα σχετικά κουμπιά προώθησης στα social media.

Email marketing

Το μάρκετινγκ μέσω email, εξακολουθεί να είναι η πιο πετυχημένη τεχνική προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στη σημερινή εποχή. Πολλές επιχειρήσεις το προτιμούν καθώς είναι εύκολο και δίνει καλύτερη απόδοση της επιστροφής (ROI) από τις υπόλοιπες προωθητικές ενέργειες. Για να δημιουργηθεί μία διαφημιστική καμπάνια μέσω email, θα πρέπει να υπάρξουν και εγγεγραμμένοι χρήστες στη λίστα με τα newsletters.

Ένα από τα πλεονεκτήματα του blog, είναι πως πολλά άτομα θα εγγραφούν με ιδιαίτερη προθυμία σε αυτή τη λίστα για να μη χάσουν μελλοντικά άρθρα σου. Αυτό, θα σου δώσει πολύ γρήγορα τη δυνατότητα να κάνεις email marketing. Έτσι, κάθε φορά που θα γράφεις μια νέα ανάρτηση μπορείς να στέλνεις ένα ενημερωτικό email σε κάθε εγγεγραμμένο χρήστη και παράλληλα να προωθήσεις τα νέα προϊόντα του e-shop σου. Ή μπορείς να πληροφορείς τους εν δυνάμει πελάτες σου με διάφορες προσφορές ή εκπτώσεις της επιχείρησής σου. Το blog, ακόμα, σε βοηθά να δημιουργήσεις περισσότερο στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες, ανάλογα με τα άτομα που το επισκέπτονται συχνά.

Όπως κατάλαβες, με το blog έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις δύο στρατηγικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν την online επιχείρηση σου εντελώς ανέξοδα. Ακόμα και αν έχεις ελάχιστες γνώσεις για τον σχεδιασμό του blog, είναι εύκολο να το φτιάξεις χωρίς να ξοδέψεις χρήματα.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία blog μπορείς να βρεις στο άρθρο (hyperlink από προηγούμενο άρθρο) που έχουμε ετοιμάσει για εσένα. Έπειτα, το μόνο που χρειάζεται είναι να αφιερώνεις χρόνο στην σύνταξη των άρθρων. Πρέπει να προσέχεις, όμως, κάθε φορά, να αποδίδεις σωστά αυτά που θέλεις να επικοινωνήσεις. Άλλες φορές, πιθανότατα, θα χρειαστεί να κάνεις κάποια έρευνα πριν γράψεις το κείμενο.

Συνοψίζοντας, το blog είναι ένα σπουδαίο εργαλείο που βοηθά τον κάθε επιχειρηματία να εκπληρώσει όλους τους στόχους του.

Αν, ωστόσο, οι υποχρεώσεις της επιχείρησής σου δεν σου επιτρέπουν να αφιερώσεις χρόνο στο αποτελεσματικό blogging μην ανησυχείς. Επισκέψου σήμερα το koalla και ανακάλυψε μοναδικές προσφορές από επαγγελματίες bloggers που θα απογειώσουν άμεσα την επιχείρησή σου.

8 Σεπτεμβρίου 2020